Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Ο κήπος του Γιώργου Παρασκευά

Φίλαθλος, 05/09/1998

Τιτλος : Οι πιο ξετσίπωτοι πούστηδες είναι οι Έλληνες

Επιβάλλεται να κάνω μια παρένθεση πριν αρχίσω με την τσατσά Κολωνού μεριά. Αιτία είναι ένα τηλεφώνημα διαμαρτυρίας σχετικά με την προχθεσινή αναφορά μου σε «ξετσίπωτους πούστηδες». Προφανώς ο ευγενέστατος κύριος είναι ομοφυλόφιλος και αισθάνθηκε προσβεβλημένος.


Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους. Οι λίγοι που έχω γνωρίσει από κοντά, αν και ποτέ σεξουαλικά, ήταν εξαιρετικοί άνθρωποι, πνευματώδεις και καλοπροαίρετοι. Αναφέρομαι ιδιαίτερα σε δύο γείτονές μου στο Λονδίνο, που ποτέ δεν θα ξεχάσω, μου λείπουνε πολύ. Λατρεύανε τις κόρες μου, τις διδάξανε κέντημα και πλέξιμο, τους χτίσανε το καλύτερο κουκλόσπιτο που έχουνε δει τα μάτια μου, όταν λείπαμε αναλάμβαναν το πότισμα του κήπου και το τάισμα των κατοικιδίων μας, ανταλλάζαμε λιχουδιές (τους άρεσε πολύ ο μπαστουρμάς και το τζατζίκι), κάθε σούρουπο κουβεντιάζαμε και γελούσαμε πάνω από το φράκτη και τους σκέφτομαι συχνά, πάντα με αγάπη. Καλή τους ώρα!


Η ομοφυλοφιλία, όμως, είναι ένα από τα τρία πράματα που ούτε δοκίμασα ούτε σκοπεύω να δοκιμάσω. Τα άλλα δύο είναι ο φόνος και η ηρωίνη. Όλα τα άλλα «παίζονται».


Τώρα, βέβαια, ΛΕΩ πως δεν σκοπεύω να δοκιμάσω την ομοφυλοφιλία, αλλά δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον. Με τόσες ανιαρές και σκάρτες γυναίκες μπορεί να αλλάξω χαβά, να καταλήξω μια ξεκουτιάρισα αδελφή και να κατεβαίνω στην πλατεία Κολωνακίου για καπουτσίνο φορώντας δερμάτινο παντελόνι και δαντελένια μπλούζα, πιπιλώντας προκλητικά το πούρο μου και στριγκλίζοντας «αχ, καλέ τι κούκλος γκολτζής είναι αυτός ο Μπέκαμ! Σκότωσέ τον με ροδοπέταλα…»! Ποιος ξέρει…


Εν πάση περιπτώσει, άλλο ομοφυλόφιλος και άλλο ο πούστης! Πάω φιρί-φιρί για μπελάδες, αλλά πουθενά στην Ευρώπη, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ στην Αγγλία, δεν έχω δει πιο ξετσίπωτους πούστηδες από τους Έλληνες πούστηδες. Πουθενά αλλού δεν έχω δει το αίσχος της ανδρικής πορνείας που είδα στους δρόμους της Αθήνας. Πουθενά αλλού δεν έχω δει τόσο λαϊκό ενδιαφέρον για το πουστριλίκι, όσο στην Ελλάδα!


Αυτή η υπόθεση με τον δικαστικό και την Χειλουδάκη ποτέ δεν θα προκαλούσε τόσο ενδιαφέρον στην Αγγλία. Το πουστριλίκι ελκύει τον Έλληνα όπως τα σκατά την μύγα, τον θέλγει! Σε μια τηλεοπτική εκπομπή που είδα πριν χρόνια ο παρουσιαστής με τα μπαλάκια είχε φιλοξενούμενους τρεις προκλητικούς τραβεστί που μιλούσανε για το πού, πότε και με πόσα, κι ένας από αυτούς έλεγε συνέχεια «εγώ είμαι έκφυλη…». Δεν υπάρχουν όρια στις αηδίες που σερβίρονται καθημερινά στα κανάλια στο όνομα του ρεπορτάζ και της επικαιρότητας!


Μια κι αγγίξαμε το θέμα, ας σχολιάσουμε ένα μύθο γύρω από το «πουστριλίκι των Εγγλέζων». Η Αγγλία δεν είναι το κέντρο του διεθνούς αδελφάτου, όπως την θέλουνε πολλοί. Απεναντίας, οι Άγγλοι είναι περισσότερο «γαμιάδες» από πολλούς θερμόαιμους μεσογειακούς, οι οποίοι κατά γενικό κανόνα είναι κομπλεξικοί εραστές, ναρκισσιστές του κερατά με «ντουφέκια» περιορισμένου βεληνεκούς. (Αυτό μου το έχουνε πει γκόμενες που πηδιόντουσαν μια ζωή για την πλάκα τους συγκρίνοντας επιβήτορες από το Βόσπορο μέχρι τον Ατλαντικό, και οι οποίες θεωρούν τους Ιρλανδούς ως τους κορυφαίους!).


Έτσι έκαναν κατασκόπους τις αδελφές

Ο μύθος των "πούστηδων Εγγλέζων" δημιουργήθηκε τον καιρό του ψυχρού πολέμου όταν η ομοφυλοφιλία και ο εκβιασμός βρίσκονταν στο επίκεντρο σχεδόν όλων των μεγάλων σκανδάλων κατασκοπίας. Τότε η ομοφυλοφιλία αποτελούσε σοβαρό ποινικό αδίκημα στη Βρετανία με βαρύτατες ποινές.

Οι γορίλες της κα-γκε-μπε εκμεταλλευόντουσαν την κατάσταση, ψάχνανε για ομοφυλόφιλους σε νευραλγικά πόστα, κυρίως στο Ναυαρχείο, τους ρίχνανε παίδαρους, τους φωτογραφίζανε πάνω στη δουλειά και τους εκβιάζανε.

Το Βρετανικό Κοινοβούλιο ψήφισε τότε ένα πρωτοποριακό και γενναίο νόμο: "Η ομοφυλοφιλία μεταξύ συναινούντων ενηλίκων δεν αποτελεί ποινικό αδίκημα"! Κάλλιο ακίνδυνες αδερφές παρά επικίνδυνους κατασκόπους αποφάσισαν οι λογικοί, φλεγματικοί Εγγλέζοι και οι μεσογειακοί "γαμιάδες" αμέσως απεφάνθησαν: ¨Οι Εγγλέζοι νομιμοποίησαν το πουστριλίκι γιατί όλοι τον παίρνουν από κούνια"! Κούνια που τους κούναγε, ρεεεεε..

Δεν υπάρχουν σχόλια: